Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP należy:
- zgłosić się osobiście do Urzędu Miasta Lędziny przy ul.Lędzińskiej 55, Punkt Obsługi Mieszkańców, zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r. Pracownik dokona weryfikacji tożsamości i przygotuje wniosek oraz umowę o świadczenie usług certyfikacyjnych dla subskrybentów. Po podpisaniu umowy zostanie wygenerowany podpis CC SEKAP i zapisany na nośnik, lub
- samodzielnie wypełnić wniosek poprzez stronę https://cc.sekap.pl/ wysyłając go do punktu rejestracji Urzędu Miasta Lędziny, następnie osobiście zgłosić się do Punktu Obsługi Mieszkańców, zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r.( dokument, którego dane wpisano do wniosku). Pracownik po dokonaniu weryfikacji tożsamości, wydrukowaniu i podpisaniu umowy wygeneruje podpis CC SEKAP i zapisze na nośniku.
Godziny pracy Punktu Obsługi Mieszkańców:
poniedziałek - 7.30.- 17.00
wtorek - 7.30 - 15.30
środa - 7.30 - 15.30
czwartek - 7.30 - 15.30
piątek - 7.30 - 14.00