 |
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. nr 23, poz. 125). Wymagane dokumenty - Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (
PDF (81 KB)). - Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1 : 10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
- Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty - Za wydanie zawiadomienia - brak opłaty.
- Za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu lub kopii - 5,00 zł za każdą pełną i rozpoczętą stronę.
- Za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17,00 zł.
Miejsce złożenia dokumentów Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego II piętro, pokój nr 204, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 128 e-mail: geodezja2@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego II piętro, pokój nr 204, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 128 e-mail: geodezja2@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości. Termin załatwienia sprawy Do 14 dni od dnia złożenia wniosku. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór zawiadomienia w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego w terminie wcześniej uzgodnionym lub przesłanie pocztą za potwierdzeniem odbioru. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w kancelarii podawczej urzędu lub w biurze prowadzącym sprawę.
|