 |
Zarządzenie nr 0152/7a/09 burmistrza miasta Lędziny z dnia 18.03.2009 w sprawie procedury obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów dotyczących realizacji wspólnego projektu pt. "Przygotowanie jednostek samorządu terytorialnego do świadczenia e-usług oraz integracji z SEKAP" Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8.03.1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), zarządzam, co następuje: §1 Zatwierdzić procedury sporządzania, obiegu, nadzorowania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji dotyczącej realizacji wspólnego projektu pt. "Przygotowanie jednostek samorządu terytorialnego do świadczenia e-usług oraz integracji z SEKAP", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II "Społeczeństwo Informacyjne" Działanie 2.2 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" w brzmieniu stanowiącym załącznik do zarządzenia. §2 Wykonanie zarządzenia powierza się: sekretarzowi miasta, skarbnikowi miasta oraz naczelnikowi Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji. §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (38 KB). Powrót do pozostałych zarządzeń
|