 |
Zarządzenie nr 0120.7.2015 burmistrza miasta Lędziny z dnia 19.01.2015 w sprawie powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych i innych składników majątkowych w Urzędzie Miasta Lędziny Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.), art. 26, 27 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późniejszymi zmianami) oraz §8 pkt 2,3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny, zarządzam, co następuje: §1 Powołać komisje likwidacyjną w składzie: - przewodniczący komisji - Jacek Saternus - naczelnik Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej,
- członkowie komisji:
- Dorota Hudy - zastępca naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji,
- Beata Szczygieł - inspektor Wydziału Finansowego,
- Iwona Gwóźdź - inspektor Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu, Spraw Społecznych i Promocji Miasta.
§2 Do zadań komisji należy: - dokonanie oględzin oraz weryfikacji pod kątem stanu technicznego środków trwałych oraz pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu Urzędu Miasta Lędziny, wskazanych przez pracowników do likwidacji bądź innego przeznaczenia,
- ocena stopnia zużycia składników majątkowych nie nadających się do dalszego użytkowania w Urzędzie Miasta Lędziny,
- sporządzenie spisu środków trwałych oraz pozostałego sprzętu, który uległ zniszczeniu w którym zawarta zostanie nazwa, specyfikacja środka trwałego, data zakupu oraz przyczyna likwidacji,
- propozycje komisji podlegają zatwierdzeniu przez burmistrza miasta Lędziny,
- termin zakończenia prac komisji określa się na dzień 31 grudnia 2015 roku,
- po zakończeniu ww. prac komisja ulega rozwiązaniu.
§3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. Powrót do pozostałych zarządzeń
|