 |
Zarządzenie nr 0050.544.2013 burmistrza miasta Lędziny z dnia 26.06.2013 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Lędziny Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 594), zarządzam, co następuje: §1 W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Lędzinach stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia burmistrza miasta nr 0151/657/09 z dnia 26.08.2009 r., po zmianie dokonanej zarządzeniem nr 0151/675/09 burmistrza miasta z dnia 30.09.2009 r., zarządzeniem nr 0151/735/10 burmistrza miasta z dnia 1.02.2010 r., zarządzeniem nr 0151/924/10 z dnia 7.12.2010 r., zarządzeniem nr 0050.65.2011 z dnia 29.03.2011 r., zarządzeniem nr 0050.140.2011 z dnia 27.07.2011 r., zarządzeniem burmistrza miasta nr 0050.241.2011 z dnia 27.12.2011 r. wprowadzam następujące zmiany. §2 - w §17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny:
- skreśla się ust. 18,
- ust. 19-22 otrzymują numerację ust. 18-21,
- ust. 20 otrzymuje następujące brzmienie: Samodzielne Stanowisko ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych z oznaczeniem - BW,
- w §27 w ust. 1 dodaje się pkt. 15 w następującym brzmieniu: "15. przygotowywanie aktów prawnych oraz ich przekazywanie do ogłaszania w wojewódzkim dzienniku urzędowym.",
- w §30 w ust. 1 dodaje się pkt. 14 w następującym brzmieniu: "14. finansowe rozliczanie projektów z Unii Europejskiej",
- §33 otrzymuje następujące brzmienie: "Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych należy:
- w zakresie spraw wojskowych:
- planowanie i nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obronności,
- opracowywanie i aktualizacja planów osiągania gotowości obronnej czasu "P" i "W" na terenie gminy,
- opracowywanie dokumentacji oraz uruchamianie "stałego dyżuru" Urzędu Miasta,
- zapewnienie właściwego obiegu pism niejawnych,
- opracowywanie dokumentacji planistycznej "Akcji Kurierskiej" i Stanowiska Kierowania Urzędu Miasta,
- doręczanie kart powołania na ćwiczenia wojskowe oraz do czynnej służby wojskowej w czasie wojny,
- wykonywanie zadań terenowego organu obrony cywilnej w zakresie określonym przez burmistrza,
- prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
- udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu poboru,
- współdziałanie z Wydziałem Spraw Obywatelskich i Administracji w zakresie prowadzenia aktualizacji rejestru przedpoborowych,
- współpraca z organami wojskowymi oraz innymi podmiotami zobowiązanymi do realizacji powyższych działań,
- w zakresie obrony cywilnej:
- opracowywanie projektu działań dotyczących "Kryzysowego Systemu Ochrony Ludności" oraz gotowości ratowniczej na terenie gminy, a w szczególności:
- opracowywanie zadań i obowiązków w odniesieniu do wszystkich instytucji i podmiotów gospodarczych znajdujących się na terenie gminy w ww. zakresie,
- realizacja zadań planistycznych i wykonawczych systemu określonych jako cztery etapy:
- zapobieganie klęskom i zdarzeniom,
- przygotowywanie zespołów do akcji,
- reagowanie podczas wydarzeń,
- odbudowa po klęskach,
- współpraca z organami powiatu zajmującymi się systemem ochrony ludności w zakresie utrzymania w gotowości odpowiedniej ilości sił i środków ratowniczych w trybie świadczeń rzeczowych i osobistych,
- współpraca z Sztabem Zarządzania Kryzysowego, Komendą Straży Pożarnej, Strażą Miejską, Policją, służbą zdrowia, technicznymi służbami miejskimi, formacjami ratowniczymi w mieście - w tym KWK "Ziemowit",
- opracowywanie systemu ostrzegania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach,
- nadzór nad realizacją zadań przez zakłady pracy zlokalizowane na terenie gminy,
- analiza zdarzeń i sytuacji pod kątem możliwości występowania zagrożeń,
- nakładanie świadczeń na rzecz kierownictwa urzędu,
- zabezpieczanie formacji w sprzęt i materiały,
- planowanie ćwiczeń oraz szkoleń, sprawdzających funkcjonowanie formacji na terenie gminy,
- przygotowywanie dokumentacji do ewakuacji ludności i dobytku z terenów zagrożonych,
- przygotowywanie budowli ochronnych i urządzeń specjalnych,
- planowanie i realizacja środków finansowych na zadania obronne ludności,
- współpraca z organami wojskowymi oraz innymi podmiotami zobowiązanymi do realizacji powyższych zadań,
- prowadzenie zadań związanych z grobownictwem wojennym:
- utrzymanie porządku i czystości:
- na grobie żołnierzy I i II wojny światowej na cmentarzu parafialnym przy kościele św. Anny,
- Pomniku Powstańców Śląskich przy ul. Lędzińskiej,
- obelisku przy ul. Paderewskiego,
- obelisku w Mysłowicach-Brzezince,
- uczestnictwo w uroczystościach państwowych i wojskowych,
- w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych:
- przyjmowanie i realizacja wniosków w sprawie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
- naliczanie należności i prowadzenie ewidencji opłat za zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
- prowadzenie nadzoru nad wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z opłat za zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
- współpraca z Gminną Komisją ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- współpraca z Izbą Wytrzeźwień,
- przyjmowanie, weryfikacja oraz przekazywanie drogą elektroniczną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CIDG) wniosków o:
- zarejestrowanie działalności gospodarczej,
- dokonywanie zmian we wpisie do CEIDG,
- wykreślenie wpisu w CEIDG,
- wpis informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej,
- wpis informacji o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej,
- współpraca z Ministerstwem Gospodarki w zakresie przedsiębiorców wpisanych do CEIDG.",
- skreśla się §35;
- §36 - §51 otrzymują kolejną numerację §35 - §50.
§3 Dokonać zmian w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Lędziny stanowiącej załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego i ustalić jej nowe brzmienie określone w załączniku nr 1 do nin. zarządzenia. §4 Pozostałe postanowienia regulaminu nie ulegają zmianie. §5 Wykonanie zarządzenia powierza się sekretarzowi miasta. §6 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 lipca 2013 r. Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (196 KB). Powrót do pozostałych zarządzeń
|