 |
Zarządzenie nr 0120.50.2012 burmistrza miasta Lędziny z dnia 14.11.2012 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku miasta Lędziny w Urzędzie Miasta Lędziny w 2012 r. oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej Na podstawie art. 4 ust. 1, 2 i 3 pkt 3 i 4 w związku z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. nr 152 poz. 1223 z późniejszymi zmianami) oraz zarządzeniem nr 120.2.2012 burmistrza miasta Lędziny z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji inwentaryzacyjnej w Urzędzie Miasta Lędziny, zarządzam, co następuje: §1 Przeprowadzić pełną inwentaryzację wszystkich składników majątku miasta Lędziny w Urzędzie Miasta Lędziny na ostatni dzień roku obrotowego 2012 r. §2 W celu przeprowadzania inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie: - przewodnicząca - Renata Kowalska,
- z-ca przewodniczącego - Agnieszka Gałuszka,
- sekretarz - Dorota Hudy.
§3 - Inwentaryzację środków trwałych, aktywów pieniężnych, papierów wartościowych, rzeczowych składników aktywów obrotowych oraz maszyn i urządzeń wchodzących w skład środków trwałych w budowie za wyjątkiem środków trwałych do których dostęp jest znacznie utrudniony należy przeprowadzić metodą "weryfikacji ewidencji z posiadanymi dokumentami".
- Do przeprowadzenia inwentaryzacji metodą "spisu z natury" powołuję zespoły spisowe spośród pracowników Urzędu Miasta Lędziny.
§4 - Inwentaryzację środków trwałych, do których dostęp jest znacznie utrudniony należy przeprowadzić metodą "weryfikacji ewidencji z posiadanymi dokumentami".
- Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku określonego w ust. 1 powołane zostają następujące komisje:
- Wydział Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej:
- przewodniczący komisji - Dominika Bizacka,
- członek komisji - Marcin Korfanty,
- członek komisji - Piotr Szydłowski,
- Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych:
- przewodniczący komisji - Iwona Dworak,
- członek komisji - Krzysztof Lukasek,
- członek komisji - Dominika Bizacka,
- Referat Kadr i Organizacji:
- przewodniczący komisji - Renata Kowalska,
- członek komisji - Małgorzata Ścierska,
- członek komisji - Daria Jargieło,
- Referat Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych:
- przewodniczący komisji - Marian Biegański,
- członek komisji - Iwona Gwóźdź,
- członek komisji - Alicja Zaręba,
- Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego:
- przewodnicząca komisji - Renata Czudaj,
- członek komisji - Agnieszka Gałuszka,
- członek komisji - Barbara Kula.
§5 - Inwentaryzację środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wyposażenia należy przeprowadzić metodą "spisu z natury".
- Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku określonego w ust. 1 powołana zostaje komisja w składzie:
- przewodnicząca komisji - Gabriela Dereń,
- członek komisji - Dorota Hudy,
- członek komisji - Piotr Szydłowski.
§6 - Komisja spisowa po dokonaniu spisu z natury przedłoży jego wyniki przewodniczącemu komisji najpóźniej do 17 grudnia 2012 r.
- Sprawdzone arkusze spisu z natury przewodniczący komisji przekaże w terminie do 20 grudnia 2012 r. do Wydziału Finansowego w celu wyceny składników majątkowych.
- Protokół z wyników inwentaryzacji metodą spisu z natury (określonej w §5) komisja przedłoży burmistrzowi miasta Lędziny w terminie do 30 grudnia 2012 r.
§7 - Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie inwentaryzacji wymienione w §4 zobowiązane są do złożenia pisemnych wyników z przeprowadzonej inwentaryzacji do przewodniczącego komisji najpóźniej do 14 grudnia 2012 r. z wyjątkiem środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych, kredytów i pożyczek, których uzgodnienia dokonuje się na ostatni dzień roku obrotowego.
- Ewentualne różnice ustalone w wyniku inwentaryzacji należy wyjaśnić i rozliczyć w księgach rachunkowych 2012 r.
- Protokół końcowy z pełnej inwentaryzacji komisja przedłoży burmistrzowi miasta w terminie do 18 stycznia 2013 r.
§8 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Powrót do pozostałych zarządzeń
|