 |
Zarządzenie nr 0050.229.2011 burmistrza miasta Lędziny - szefa Obrony Cywilnej gminy Lędziny - z dnia 5.12.2011 w sprawie utworzenia formacji Obrony Cywilnej na terenie gminy Lędziny Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. nr 142/2001 poz. 1591 z późn. zm.), art. 138 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 241, poz. 2416, z późniejszymi zmianami), zarządzam, co następuje: §1 Tworzy się następujące formacje Obrony Cywilnej: - Posterunek Alarmowania - stan osobowy - 2 osoby,
- Drużynę Wykrywania i Alarmowania - stan osobowy - 7 osób.
§2 - Do pełnienia służby w formacjach Obrony Cywilnej wyznacza się osoby będące członkami Ochotniczej Straży Pożarnej w Lędzinach.
- Listę osób sporządzi i przedstawi do zatwierdzenia burmistrzowi doradca ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.
- Lista zawierała będzie 9 osób do pełnienia służby w formacjach Obrony Cywilnej z podziałem na stanowiska.
§3 - Struktura organizacyjna oraz zadania Posterunku Alarmowania określona jest w Planie Działania Posterunku Alarmowania, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Struktura organizacyjna oraz zadania Drużyny Wykrywania i Alarmowania określona jest w Planie Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§4 - Przeznaczenie do służby w formacjach Obrony Cywilnej nastąpi w drodze nadania przydziału organizacyjno-mobilizacyjnego oraz dostarczenia imiennych kart powołania do tej służby.
- Osoby powołane do służby w formacjach Obrony Cywilnej poprzez wręczenie im imiennych kart powołania do tej służby obowiązane są zgłaszać się w terminie i w miejscu określonym w karcie przydziału do służby w formacji Obrony Cywilnej.
§5 Nadzór nad wprowadzeniem zarządzenia powierzam doradcy ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej. §6 Niniejsze zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Powrót do pozostałych zarządzeń
|