 |
Zarządzenie nr 0152/25/09 burmistrza miasta Lędziny z dnia 28.12.2009 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2002 nr 76 poz. 694 z późniejszymi zmianami) oraz zarządzenia nr 7/2002 burmistrza miasta z dnia 12.04.2002 r., zarządzam, co następuje: §1 Powołanie komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych tj. środki trwałe grupa 0 prowadzone przez Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego. §2 W skład komisji wchodzą: - przewodniczący komisji - Renata Czudaj,
- członek komisji - Barbara Kula,
- członek komisji - Mirela Hermyt.
§3 Ustala się sposób przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze weryfikacji. §4 Rozpoczęcie inwentaryzacji ustala się na dzień 29.12.2009 r. Zakończenie na dzień 15.01.2010 r. §5 Po zakończeniu inwentaryzacji, do dnia 19.01.2010 r. należy wszystkie materiały przekazać skarbnikowi miasta. §6 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Powrót do pozostałych zarządzeń
|