 |
Zarządzenie nr 0152/23/09 burmistrza miasta Lędziny z dnia 28.12.2009 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2002 nr 76 poz. 694 z późniejszymi zmianami) oraz zarządzenia nr 7/2002 burmistrza miasta z dnia 12.04.2002 r., zarządzam, co następuje: §1 Powołanie komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych tj. środki trwałe oraz pozostałe środki trwałe prowadzone przez Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji oraz Referat Kultury, Spraw Społecznych, Sportu i Promocji Miasta. §2 W skład komisji wchodzą: - przewodniczący komisji - Dorota Hudy,
- członek komisji - Alicja Zaręba,
- członek komisji - Iwona Gwóźdź.
§3 Ustala się sposób przeprowadzenia inwentaryzacji - z natury. §4 Rozpoczęcie inwentaryzacji ustala się na dzień 29.12.2009 r. Zakończenie na dzień 15.01.2010 r. §5 Po zakończeniu inwentaryzacji, do dnia 19.01.2010 r. należy wszystkie materiały przekazać skarbnikowi miasta. §6 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Powrót do pozostałych zarządzeń
|