Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0151/420/08 burmistrza miasta Lędziny z dnia 10.10.2008 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Lędziny

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Lędzinach stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia burmistrza miasta nr 0151/13/07 z dnia 10.01.2007 r., po zmianie dokonanej zarządzeniem burmistrza miasta nr 0151/47/07 z dnia 7.03.2007 r., zarządzeniem burmistrza miasta nr 0151/212/07 z dnia 26.11.2007 r., zarządzeniem burmistrza miasta nr 0151/183/07 z dnia 10.01.2008 r., zarządzeniem burmistrza miasta nr 0151/245/08 z dnia 6.02.2008 r. wprowadzam następujące zmiany:

  1. w §17:
    1. skreśla się pkt 12,
    2. pkt. 13-21 otrzymują kolejną numerację 12-20,
    3. pkt 12 otrzymuje brzmienie: "Referat ds. Funduszy Strukturalnych, Rozwoju Gospodarczego i Współpracy z Zagranicą" - BG,
    4. dodaje się pkt 21 w brzmieniu "Samodzielne stanowisko ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych" - BA,
  2. §29 otrzymuje następujące brzmienie:
    "Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych należy:
    1. w zakresie ewidencji działalności gospodarczej:
      1. wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz dokonywanych zmianach,
      2. wydawanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji oraz wykreśleniu z ewidencji,
      3. udzielenie informacji o przedsiębiorcach i zakresie prowadzonej przez nich działalności gospodarczej,
      4. wydawanie informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej,
      5. wydawanie informacji o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej,
    2. w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych:
      1. przyjmowanie i realizacja wniosków w sprawie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
      2. naliczanie należności i prowadzenie ewidencji opłat za zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
      3. prowadzenie nadzoru nad wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z opłat za zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
      4. współpraca z Gminną Komisją ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.",
  3. §30 otrzymuje następujące brzmienie:
    "Do zadań Referatu ds. Funduszy Strukturalnych, Rozwoju Gospodarczego i Współpracy z Zagranicą należy:
    1. w zakresie funduszy strukturalnych i współpracy z zagranicą:
      1. rozpoznanie możliwości finansowania przedsięwzięć miejskich przez programy pomocowe dla samorządów oraz inne formy finansowania na zasadach preferencyjnych,
      2. opracowywanie wniosków w sprawach możliwych dotacji i innej pomocy wynikającej z funduszy przedakcesyjnych,
      3. bieżąca analiza informacji na temat możliwości współpracy międzynarodowej i pozyskiwania środków ze struktur europejskich,
      4. gromadzenie, aktualizacja oraz przekazywanie zainteresowanym podmiotom informacji o programach pomocowych,
      5. pozyskiwanie i zarządzanie informacją o zewnętrznych źródłach finansowania dla przedsięwzięć inwestycyjnych i nieinwestycyjnych,
      6. koordynacja prac nad tworzeniem projektów inwestycyjnych celem ich zgłoszenia do dofinansowania ze środków zewnętrznych,
      7. przygotowanie dokumentów aplikacyjnych we współpracy z merytorycznymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu,
      8. opracowywanie wniosków w celu pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania działań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych,
      9. koordynowanie i realizacja projektów nieinwestycyjnych w ramach lokalnych partnerstw i inicjatyw,
      10. współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowane z funduszy krajowych i europejskich,
      11. współpraca z organizacjami pozarządowymi, związkami międzygminnymi w zakresie wykorzystania programów pomocowych do realizacji zadań miasta,
      12. prowadzenie spraw związanych ze współpracą miasta z zagranicą,
      13. pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych do realizacji wspólnych projektów,
      14. podejmowanie działań z zakresu podnoszenia jakości funkcjonowania i usprawnienia organizacji Urzędu (realizacja systemu zarządzania jakością),
      15. tworzenie i aktualizacja programów rozwoju miasta,
    2. w zakresie rozwoju gospodarczego:
      1. współpraca w ustalaniu kierunków rozwoju gospodarczego miasta,
      2. monitorowanie wybranych zjawisk gospodarczych,
      3. wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),
      4. opracowywanie i wdrażanie założeń polityki gospodarczej miasta w odniesieniu do sektora MŚP (w ramach przyjętej strategii rozwoju miasta),
      5. współpraca z organizacjami i instytucjami gospodarczymi lokalnymi, regionalnymi, krajowymi i zagranicznymi,
      6. organizacja i wspieranie handlu poza lokalami użytkowymi (targowiska, handel uliczny):
        1. przygotowywanie projektów uchwał dot. wysokości dziennych stawek opłaty targowej,
        2. współudział w organizowaniu przetargów na administrowanie targowisk,
      7. obsługa reklamy zewnętrznej - przygotowanie i zawieranie umów z firmami reklamowymi celem umieszczenia sieci nośników reklamowych oraz podmiotami zainteresowanymi umieszczeniem na mieniu komunalnym autoreklam wolnostojących,
      8. współpraca w przedmiocie swojego działania z odpowiednimi komórkami w jednostkach organizacyjnych,
      9. współudział w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej na działania związane ze wspieraniem MŚP,
      10. współorganizowanie szkoleń, seminariów i konferencji dla przedsiębiorców,
      11. gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie informacji dotyczących:
        1. rozpoczętych i planowanych inwestycji w mieście,
        2. warunków realizowania inwestycji,
        3. zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Lędzinach i w krajach UE,
        4. sytuacji społeczno-ekonomicznej Lędzin,
        5. potencjału ludzkiego Lędzin,
        6. atrakcyjności inwestycyjnej miasta,
        7. kapitału zagranicznego,
        8. wspierania działalności małych i średnich przedsiębiorstw (MSP),
        9. instytucji okołobiznesowych, finansowych i banków,
      12. utrzymywanie stałych kontaktów z przedsiębiorcami,
      13. umożliwianie kontaktów pomiędzy lędzińskimi a zagranicznymi przedsiębiorcami,
      14. organizowanie misji gospodarczych firm lędzińskich do krajów UE i firm unijnych do Lędzin,
      15. gromadzenie informacji o odbywających się w Polsce i za granicą imprezach targowych i wystawienniczych, dofinansowanych przez Ministerstwo Pracy Gospodarki i Polityki Społecznej oraz uczestnictwo wraz z przedsiębiorcami w zagranicznych targach i imprezach wystawienniczych,
      16. prowadzenie szeroko pojętej działalności informacyjnej z zakresu prawa gospodarczego, zasad zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w kraju i za granicą, źródeł i sposobów pozyskiwania funduszy na jej prowadzenie,
      17. informowanie podmiotów gospodarczych o źródłach finansowania inwestycji i programach pomocowych, jak również udzielanie wsparcia w dostępie do środków unijnych.".

§2

Dokonać zmian strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Lędziny stanowiącej załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego i ustalić jej nowe brzmienie określone w załączniku nr 1 do nin. zarządzenia.

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się sekretarzowi miasta.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 15 października 2008 r.

Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 0151/420/08

Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (558 KB).

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Kowalska, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 12, e-mail: r.kowalska@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2008.10.10
Data udostępnienia: 2008.11.18 01:00:35
Liczba odwiedzin strony: 1267 (ostatnie odwiedziny 2024.06.27 21:09:17)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny