 |
Zarządzenie nr 0152/29/07 burmistrza miasta Lędziny z dnia 17.07.2007 w sprawie zasad prowadzenia rejestru ogłoszeń wymaganych przepisami prawa i wskazania pracowników odpowiedzialnych za dopełnienie obowiązku ogłoszenia Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam, co następuje: §1 Zobowiązuję naczelników wydziałów, kierowników referatów, samodzielne stanowiska w Urzędzie Miasta Lędziny do samodzielnego prowadzenia rejestru zamieszczanych przez siebie w gablotach urzędowych ogłoszeń, których obowiązek podania do publicznej wiadomości wynika z poszczególnych przepisów prawa. §2 Rejestr ogłoszeń powinien dokumentować datę umieszczenia ogłoszenia w gablocie, datę zdjęcia ogłoszenia, podpis pracownika. Zdjęte ogłoszenie należy przechowywać jako załączniki do prowadzonego rejestru. §3 Zobowiązuję naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji do prowadzenia rejestru ogłoszeń zewnętrznych przesyłanych do Urzędu Miasta od instytucji państwowych tj. sądy, komornicy. §4 Wykonanie zarządzenia powierzam sekretarzowi miasta. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Powrót do pozostałych zarządzeń
|