 |
Zarządzenie nr 0151/217/04 burmistrza miasta Lędziny z dnia 1.03.2004 w sprawie zatwierdzenia cennika usług oferowanych przez salę widowiskowo-kinową "Piast" w Lędzinach Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam, co następuje: §1 Zatwierdzić cennik usług oferowanych przez salę widowiskowo-kinową "Piast" w Lędzinach stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia (ceny przedstawione w cenniku są kwotami brutto). §2 Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Kultury, Sportu i Rekreacji. §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Cennik usług oferowanych przez salę widowiskowo-kinową "Piast" w Lędzinach (ceny przedstawione w cenniku są kwotami brutto) - Organizacja zamkniętych zleconych sensów filmowych - wg sprzedanych ilości i cen biletów wstępu jednak nie mniej niż 500,00 zł za seans.
- Organizacja przedstawień teatralnych, koncertów, recitali itp.:
- opłata ryczałtowa w kwocie 500,00 zł za imprezę do 5 godz. trwania z pełna obsługą (kasjer, bileterzy, elektryk, sprzątanie),
- opłata ryczałtowa w kwocie 700,00 zł za imprezę lub kilka imprez do 10 godz. trwania łącznie z pełną obsługą,
- w przypadku imprez biletowanych opłata dodatkowa w wysokości 10% wartości sprzedanych biletów wstępu na imprezę,
- w przypadku imprez trwających więcej niż 12 godz. lub dłużej niż 1 dzień udostępnia się pełen zakres działalności sali wraz z pełną obsługą za kwotę 1 000,00 zł za każdy dzień trwania imprezy.
- Organizacja imprez oświatowych, odczytów, wykładów, prelekcji, prezentacji itp.:
- opłata ryczałtowa w kwocie 300,00 zł za udostępnienie sali bez zaplecza scenicznego z nagłośnieniem podstawowym (stół, mównica, 2 mikrofony kablowe, bileter, elektryk, akustyk, sprzątanie),
- opłata ryczałtowa w kwocie 500,00 zł za udostępnienie sali z zapleczem scenicznym, pełnym nagłośnieniem i oświetleniem (stół, mównica, dodatkowe krzesła, rzutniki pisma, foliografy, mikrofony bezprzewodowe, statywy, bileter, elektryk, akustyk, sprzątanie).
- Udostępnienie sprzętu muzycznego i nagłaśniającego wraz z obsługą akustyka, elektryka w przypadku:
- imprez w sali (tzw. „przody” oraz linie na instrumenty do 12 torów dźwiękowych, monitory odsłuchowe, mikrofony, statywy, wg potrzeb) - kwota 500,00 zł,
- imprez plenerowych (sprzęt i obsługa jak wyżej) - kwota 1 000,00 zł, w przypadku imprez plenerowych dodatkowe opłaty wg odrębnych ustaleń z organizatorem dotyczą: przewozu sprzętu (za i rozładunek), oświetlenia estrady; organizator imprezy plenerowej zapewnia ochronę sprzętu przed zniszczeniem i zmiennymi warunkami atmosferycznymi.
- Wykonanie dodatkowych czynności przez pracowników sali w trakcie imprez:
- dodatkowe niezależne oświetlenie sceny - 50,00 zł,
- dostawki krzeseł, specjalne oznakowanie rzędów, rozdział dodatkowych materiałów dla uczestników imprezy - 100,00 zł,
- przygotowanie plansz ekspozycyjno-dekoracyjnych, zabezpieczenie, przechowanie eksponatów, komputerowy opis prezentacji - 150,00 zł,
- dodatkowy pracownik techniczny, gospodarczy w trakcie imprezy - 15,00 zł/godz.,
- dodatkowa (dyżurna) sprzątaczka na imprezie - 10,00 zł/godz.
- Usługi świadczone przez pracowników sali i Referatu Kultury Urzędu Miasta dla potrzeb organizatorów imprez w sali:
- wykonanie dokumentacji fotograficznej imprezy (min.10 zdjęć) w technice:
- cyfrowej - 100,00 zł,
- tradycyjnej - 20,00 zł,
- wykonanie nagrania fonicznego z przebiegu imprezy:
- na kasecie, za każdą godzinę rejestracji - 30,00 zł,
- na dysku CD za każda godzinę rejestracji - 50,00 zł,
- wykonanie z własnych materiałów i wg własnego projektu całościowej dekoracji sceny dla danej imprezy - kwota wg odrębnej kalkulacji,
- zawieszenie przygotowanej dekoracji przez pracowników technicznych sali - 15,00 zł/godz. dla każdego pracownika,
- wykonanie projektu ogłoszenia, informacji, plakatu, folderu imprezy:
- format A4 czarno-biały - 0,50 zł/szt.,
- format A3 czarno-biały - 1,00 zł/szt.,
- format A4 kolor - 2,00 zł/szt.,
- format A3 kolor - 5,00 zł/szt.,
- dystrybucja plakatów i informacji o imprezie na terenie:
- miasta:
- do 100 szt. - 50,00 zł,
- od 100 do 500 szt. - 70,00 zł,
- więcej niż 500 szt. - 150,00 zł,
- gmin powiatu:
- do 100 szt. - 100,00 zł,
- od 100 szt. do 500 szt. - 130,00 zł,
- więcej niż 500 szt. - 250,00 zł,
- dystrybucja biletów wstępu na imprezy organizowane w sali:
- na terenie miasta - 100 zł za każdą imprezę,
- na terenie gmin powiatu - 200,00 zł za każdą imprezę.
- Organizacja okolicznościowego poczęstunku, wydawanie napojów itp. - kwota wg odrębnych ustaleń z kierownikiem barku przy sali widowiskowo-kinowej.
- Nie objęty niniejszym cennikiem zakres usług sali widowiskowo-kinowej "Piast" podlega każdorazowo odrębnym negocjacjom cenowym z kierownikiem Referatu Kultury Urzędu Miasta.
- W sprawie zwolnień z opłat za usługi sali widowiskowo-kinowej każdorazowo decyzje podejmuje burmistrz miasta na indywidualny wniosek organizatora imprezy.
Powrót do pozostałych zarządzeń
|