 |
Uchwała nr XXXIV/258/13 Rady Miasta Lędziny z dnia 11.04.2013 w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lędziny Na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 20.07.2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. nr 197, poz. 1172 z późn. zm.) oraz po przeprowadzeniu konsultacji, określonych uchwałą nr III/10/10 Rady Miasta Lędziny z dnia 28.12.2010 w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. U. Woj. Śl. z 2011 r. nr 19, poz. 373), a także po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Tychach, Rada Miasta uchwala: §1 Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lędziny, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały. §2 Wykonanie uchwały powierza się burmistrzowi miasta Lędziny. §3 Z dniem wejścia w życie niniejszej uchwały, traci moc uchwała Rady Miasta Lędziny nr XXXI/235/13 z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Lędziny. §4 Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2013 roku. Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (147 KB). Powrót do pozostałych uchwał
|