 |
Uchwała nr III/14/06 Rady Miasta Lędziny z dnia 7.12.2006 w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/246/05 z dnia 25.08.2005 r. w sprawie przyjęcia "Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Gminie Lędziny" zmienionej uchwałą nr XL/259/05 z dnia 13.10.2005 r. Na podstawie art. 18 ust. 1 i ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 18 ust. 1 pkt 1 i art. 19 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1054 z późn. zm.), art. 406 pkt 4 i pkt 7 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 627 z późn. zm.), Rada Miasta uchwala: §1 W uchwale nr XXXIX/246/05 z dnia 25.08.2005 r. w sprawie przyjęcia "Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Gminie Lędziny" zmienionej uchwałą nr XL/259/05 z dnia 13.10.2005 r. wprowadza się następujące zmiany: - §4 ust. 2 pkt b otrzymuje brzmienie:
"w zakresie udziału mieszkańców "Uczestników Programu" w wysokości 30% kosztów całkowitych zadania, w tym kosztów wykonania niezbędnych indywidualnych dokumentacji - zgodnie z wytycznymi Gminy - stanowiących podstawę do ustalenia zakresu i całkowitych kosztów realizacji zadania, sfinansować z ich wpłat własnych na podstawie zawartych umów cywilno - prawnych Gminy z osobami posiadającymi tytuł prawny do modernizowanych obiektów, oraz wykonawcami prac termomodernizacyjnych z zastrzeżeniem §4 a, na zasadzie i w trybie określonym w tych umowach", - dodaje się §4a o treści:
"1. Uczestnik Programu otrzyma dofinansowanie do jednego z zakresu prac wykonywanych w ramach Programu w wysokości sporządzonych audytów energetycznych wraz z opinią kominiarską do kwoty 1 500 zł po przedstawieniu dowodu poniesionych kosztów. Dofinansowanie będzie dokonane raz w trakcie trwania Programu i nie może przekraczać wkładu własnego Uczestnika. 2. Koszty dofinansowania wynikające z §4a ust. l pochodzić będą z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej.". - w załączniku nr 2 do uchwały nr XXXIX/246/05 z dnia 25.08.2005 r. wprowadza się pkt 7 ppkt c o treści wynikającej z pkt 2 §4a niniejszej uchwały, oraz uzupełniając o powyższe schemat finansowania zadania w załączeniu.
§2 Wykonanie uchwały powierzyć burmistrzowi miasta. §3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (47 KB). Powrót do pozostałych uchwał
|