 |
Uchwała nr CCCVI/06/02 Rady Miasta Lędziny z dnia 27.06.2002 w sprawie przejęcia niektórych zadań dotyczących zagadnień paszportowych przez Gminę Lędziny Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29.11.1990 r. o paszportach (Dz. U. z 1991 r. nr 2, poz. 5 z późn. zm.) oraz art. 33 ustawy z 5.06.1998 r. o administracji rządowej w województwie (t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 80 poz. 872 z późn. zm.) a także art. 18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. nr 142/2001 poz. 1591 z późniejszymi zmianami), Rada Miasta postanawia: - Przejmuje się zadania dotyczące zagadnień paszportowych w zakresie:
- przyjmowanie podań-kwestionariuszy paszportowych dot. wydania paszportu,
- wydawanie wnioskodawcom paszportów za potwierdzeniem,
- przyjmowanie unieważnionych paszportów,
- odbieranie od wnioskodawców oświadczeń o okolicznościach utraty ważnego paszportu w trybie art. 233 kodeksu karnego i art. 86 kodeksu postępowania administracyjnego,
- przyjmowanie wniosków o zwrot opłaty paszportowej lub innych poniesionych kosztów podróży w wypadku unieważnienia paszportu oraz nadpłaconych przez wnioskodawcę pieniędzy,
- prowadzenie ewidencji przyjętych wniosków o wydanie paszportu,
- prowadzenie ewidencji paszportów doręczonych wnioskodawcom na zasadach określonych w porozumieniu pomiędzy Wojewodą Śląskim a Zarządem Miasta Lędziny.
- Zadanie wykonywane będzie nieodpłatnie.
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Powrót do pozostałych uchwał
|