 |
Uchwała nr CCCV/06/02 Rady Miasta Lędziny z dnia 27.06.2002 w sprawie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Lędziny Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, w związku z art. 33 ust. 2 oraz art. 40 ust. 2 pkt 2, art. 41 ust. 1, art. 42 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. nr 142/2001 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) i art. 13 pkt 2, w związku z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 20.07.2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. nr 62, poz. 817 z późniejszymi zmianami), Rada Miasta postanawia: - W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Lędziny, przyjętym uchwałą nr XXII/07/91 Rady Miejskiej w Lędzinach z dnia 25.07.1991 r., zmienionym uchwałą nr LXXXI/12/95 Rady Miejskiej z dnia 28.12.1995 r. oraz uchwałą nr XXXII/04/98 Rady Miejskiej z dnia 23.04.1998 r. wprowadza się następujące zmiany:
- Par. 13 otrzymuje brzmienie:
"Wydział Urbanistyki i Architektury Do zadań w/w Wydziału należy w szczególności: - W zakresie zagospodarowania przestrzennego:
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sporządzaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy i jego zmian;
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- inspirowanie koncepcji, wnioskowanie oraz wykonywanie analiz z zakresu urbanistyki, rozwoju sieci dróg, planowania przestrzennego.
- W zakresie spraw administracyjno-budowlanych:
- nadzór nad zgodnością zagospodarowania terenu z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wymogami ochrony środowiska;
- zatwierdzanie projektów budowlanych;
- wydawanie pozwoleń na budowę i ich zmiana;
- prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę i archiwizowanie dokumentacji budowlanych;
- nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę;
- przyjmowanie zgłoszeń o rozpoczęciu budowy;
- nakładanie obowiązku geodezyjnego wyznaczenia w terenie i po wybudowaniu geodezyjnej inwentaryzacji obiektu objętego zgłoszeniem;
- przyjmowanie zawiadomień o zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektów;
- wydawanie pozwoleń na użytkowanie obiektów;
- wydawanie pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektów;
- orzekanie o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lub na teren sąsiedniej nieruchomości;
- przygotowywanie sprawozdań GUS."
- W par. 13a dodaje się zdanie pierwsze w brzmieniu:
"Do zadań w/w Wydziału należy w szczególności:" pkt 1 i 2 otrzymuje brzmienie: - "W zakresie geodezji:
- prowadzenie nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości;
- przygotowywanie postanowień o możliwości podziału nieruchomości;
- przygotowywanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektów podziału nieruchomości;
- inwentaryzacja mienia komunalnego;
- prowadzenie postępowania w zakresie rozgraniczenia nieruchomości;
- tworzenie gminnego zasobu nieruchomości.
- W zakresie gospodarki nieruchomościami:
- prowadzenie spraw dotyczących wykupu nieruchomości na cele realizacji zadań związanych z planem zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowanie do sprzedaży mienia komunalnego (zlecenie wykonania dokumentacji geodezyjnej, wyceny majątku opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta);
- organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości gminy;
- przygotowanie terenów pod zorganizowanie budownictwo jednorodzinne;
- przygotowanie umów dzierżaw, najmu nieruchomości;
- prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów;
- regulacja stanu prawnego dróg;
- naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie oraz dzierżawę gruntów;
- rozliczanie wpłat z wydziałem finansowym;
- prowadzenie spraw przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności."
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. Powrót do pozostałych uchwał
|